Alfalfa Tonic R95 (Formula Menambah berat badan)


Formula khusus untuk menambah berat badan bagi mereka yang terlalu kurus. Alfafa Tonic Hv dapat memperbaiki sistem penghadaman dan membuang toksid dalam badan serta meningkat penyerapan zat-zat makanan.Formula yang sudah terbukti berkesan bagi mereka yang kekurangan berat. 


Ada yang hendak ubat kurus kerana  ingin kurus , dan yang kurus hendak ubat gemuk kerana menjadi agak berisi, sudah menjadi lumrah alam begitulah. Terlalu kurus pun pelbagai penyakit juga mula ingin menjadi teman. Pelbagai masalah sampingan akan bersama-sama dengan individu yang terlalu kurus seperti Aneamia (kurang darah dalam bahasa mudahnya). Bila Anemia terjadi seseorang itu akan merasa letih yang melampau, sering pening-pening, tidak ada selera makan dan lain-lain.

Alfalfa tonic with Ginseng akan membantu menambah kuantiti darah dengan secara semulajadi, malah Alfalfa tonic with Ginseng juga berupaya membantu memulih tenaga kepada pesakit yang baru sembuh dari penyakit yang dideritai dalam jangkamasa yang panjang seperti baru baik dari koma, baru sembuh akibat demam Denggi dan lain-lain.

Berikut ialah indikasi Alfalfa tonic with Ginseng, R95.

Indikasi: Anemia (kurang darah) yang kronik, kepenatan melampau akibat terlalu kuat bekerja, amat sesuai bagi individu yang didalam proses penyembuhan selepas sakit yang lama, membantu menghilang letih-letih selepas demam, kehilangan darah akibat penyakit, surgery atau selepas bersalin. Kanak-kanak yang bantut tumbesaranya dan pada sesiapa yang ingin menambah tenaga secara semulajadi.


Harga : RM70
 Packing : 100ml

Categories: Share