Aquifolium Set (Rawatan Pelbagai Kulit Muka)

Fungsinya adalah untuk mengawal jerawat,jeragat,binti-bintik hitam yang agak sukar dirawat.

Pernah terjadi,seorang pelanggan setelah mencuba cream carmino,masih lagi ditumbuhi jerawat dan bintik-bintik hitam walaupun telah sudah baik. Ini disebabkan kadar hormon didalam badan yang tidak seimbang.Perkara ini lazimnya terjadi kepada remaja yang mengalami perubahan hormon yang tidak stabil.Oleh itu rawatan dalaman adalah amat diperlukan. Setelah mengambil aquifolium drops ini selama sebulan masalah pertumbuhan jerawat yang disebabkan hormon yang tidak stabil telah pulih seperti sediakala.

Selain itu aquifolium drops berfungsi untuk membina sel-sel mati, fungsi ini dapat membaiki tekstur kulit yang disebabkan luka,kesan parut dan sebagainya. Apabila digabung dengan krim aquifolium ia akan menimbulkan kesan yang sungguh dahsyat. Kesan luka,parut,bintik hitam dan jeragat akan hilang secara beransur-ansur.

Produk yang kedua yang anda akan dapat ialah, satu tiub krim. Krim ini berfungsi untuk memulih dan merawat sel-sel mati dan mebinanya semula.Selain itu krim ini bertindak merawat masalah jerawat,bintik hitam dan jeragat dengan cepat. Krim ini juga bertindak meradian struktir kulit.Agar kulit ini nampak cantik dan cerah. etul:

Kesannya akan dapat dilihat setelah beberapa hari menggunakannya.

Aquifolium set ini adalah remedi homeopathy yang sudah teruji dan tiada kesan sampingan.Oleh itu kebimbangan anda tentang kesan pengambilan set ini tidak akan timbul.

Cara penggunaan Aquifolium dengan betul


Produk drops (cecair)


  1. Titik 5-10 titik kedalam 2 sudu air suam dan minum
  2. Lakukan sebanyak 3 kali sehari
  3. Ambil remedi ini sebelum makan.


Produk krim
  1. Hanya digunakan sebelum tidur sahaja.
  2. Cuci muka dengan air suam
  3. lap muka anda sehingga keing
  4. Sapu krim ini keseluruhan wajah.
  5. Biar semalam dan cuci pada keesokan paginya
Harga set : RM 80
Harga krim sahaja : RM 50
Harga drop (cecair) : RM 45

Categories: Share