SET BUASIR (2)


REC 13 & KRIM HAMAMELIS
>>MERAWAT BUASIR TANPA MELAKUKAN SURGERI<<


Surgeri merupakan kaedah popular dikalangan pengamal perubatan Allopathy. Sebaliknya bagi pengamal homeopathy akan berusaha sebaik mungkin untuk merawat penyakit tanpa perlu surgeri. Tidak dinafikan terdapat sesetengah komplikasi penyakit memerlukan surgeri tetapi buasir atau haemorrhoids boleh dirawattanpa perlu surgeri yang amat menyakitkan. Oleh itu jangan terburu-buru untuk melakukan surgeri jika anda belum mencuba perubatan homeopathy.

Homeopathy adalah konsep perubatan yang mempunyai kajian meluas mengenai rawatan buasir dan mempunyai peringkat-peringkat yang sesuai diambil untuk rawatan terbaik.

Beberapa remedi yang amat berkesan dan sering digunakan oleh perawat homeopathy untuk penyakit buasir adalah antaranya Hamamelis, Aloe, Aesculus, Acidum Nitricum, Collinsonia canadensis, Graphites, kalium carbonicum dll.... Para pengeluar ubat-ubatan tidak kira samaada alloypathy atau homeopathy akan menggunakan salah satu atau gabungan remedi ini sebagai oitment untuk disapu sebagai agen mengecutkan pembengkakkan buasir dalaman atau luaran,untuk meberhentikan pendarahan, dan sebagai pelincir bantuan untuk mengurangkan geseran di dubur sewaktu membuang air besar.

Stok Set Buasir yang Biase dialami pesakit buasir .....

REC 13 ~ Merawat masalah buasir , gatal, sakit akibat buasir, buasir berdarah, buasir membengkak dan terkeluar...

CARA PENGAMBILAN REC13 ~ Antara 10-15 titik campurkan ke dalam sedikit air (anggaran 1sudu besar) dan minum sebanyak 3-4 kali sehari (lihat pada kondisi)

KRIM HAMAMELIS ~ Dapat melegakan kesakitan buasir bengkak, sebagai pelincir dengan mengurangkan kesakitan ketika membuang air besar, menyebuhkan usus terkeluar, dan menghentikan pendarahan yang keluar walaupun tiada rasa sakit.

HARGA SET BUASIR (2)

REC 13 + KRIM HAMAMELIS : HANYA RM110 SAHAJE....(anda jimat rm10 ...dapatkan sekarang!!!)

HARGA SETIAP 1 ITEM 

-REC 13 : RM 70
- KRIM HAMAMELIS : RM40

#percubaan pertama untuk produk di klinik homeopathy Online ini, kami akan hadiahkan voucer !! 
Voucer boleh ditebus hanya untuk produk di blog kami shje.....

Categories: Share