MERRY GOLD BEAUTY SOAP


Merry Gold Beauty Soap (75g)
RM40

Memperkenalkan sabun kecantikan rawatan muka Merry Gold Rumusan Homeopathy yang selamat digunakan tanpa bahan kimia dan adalah 100% daripada bahan semulajadi hasil daripada gabungan bunga-bungaan yang berfungsi sebagai pembersih, pencerah dan pelembab serta bertindak sebagai prevention kepada anasir-anasir yang sensitif dengan kulit seperti habuk dan debu-debu jalanan serta pancaran cahaya matahari.

Sabun Merry Gold juga bertindak mencuci segala kotoran dan jangkitan kuman dan bakteria yang terdapat dikulit serta menyingkirkan minyak yang berlebihan serta memperbaiki struktur kulit. Pencuci yang lembut ini selamat dan tidak meninggalkan kesan yang yang buruk pada kulit.Ia juga bertindak menghilangkan bintik hitam dan jeragat dikulit. Juga untuk membantu menghalang jerawat baru tumbuh, mencerahkan kulit, menghapus parut, menegangkan kulit, sesuai untuk pelbagai masalah kulit termasuk psoriasis dan kulit yang berminyak.

Wajah anda akan bertambah cantik dan berseri. Sabun ini berupaya meresap pantas ke dalam epidermis dan melakukan pembersihan (detoxification) secara menyeluruh. Sabun Merry Gold ini sesuai untuk semua jenis kulit serta bertindak menyahtoksin, membersih, mengawal pH, mencerah secara semulajadi, menghalus dan mengurangkan parut - kulit anda akan kelihatan berseri-seri selepas mengamalkannya.

Hanya sehari 2 kali sahaja dan kulit anda akan bertambah cantik setiap hari.

Awas : Sabun biasa tidak memudharatkan tetapi penggunaan secara berlebihan boleh menyebabkan kulit kering kerana ia menyingkirkan sebum dan bagi kulit yang sensitif boleh menyebabkan radang kulit.

Dapatkan Harga : Sekotak RM40